REKLAMA
Znaleziono 10000 wyników
W Miłkowie pod Karpaczem powstanie Przystanek Karkonosze – największy regionalny park handlowy w Karkonoszach [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Miłkowie pod Karpaczem powstanie Przystanek Karkonosze – największy regionalny park handlowy w Karkonoszach [WIZUALIZACJE]
Kolejna nowa, duża inwestycja handlowa na Dolnym Śląsku. W miejscowości Miłków pod Karpaczem powstanie Centrum Handlowe Przystanek Karkonosze. Będzie to największy regionalny park handlowy w Karkonoszach. Rozpoczęła się już jego komercjalizacja.
[Łódź] Diamond Business Park Łódźinwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódź] Diamond Business Park Łódź
Łódź
[Polska] Jak w tym roku sprzedają się nowe mieszkania?artykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Jak w tym roku sprzedają się nowe mieszkania?
Jak deweloperzy oceniają sprzedaż mieszkań w pierwszych miesiącach tego roku? Czy zainteresowanie za...
[dolnośląskie] KGHM Letia w Legnicy najlepszą budową Dolnego Śląskaartykuł
Pokaż artykuł
[dolnośląskie] KGHM Letia w Legnicy najlepszą budową Dolnego Śląska
Centrum Biurowo – Usługowe Legnickiego Parku Technologicznego KGHM Letia najlepszą budową Dolne...
Powstanie łącznik od węzła Aleksandrów Łódzki na S14 do ulicy Szczecińskiej w Łodziartykuł
Pokaż artykuł
Powstanie łącznik od węzła Aleksandrów Łódzki na S14 do ulicy Szczecińskiej w Łodzi
W Ministerstwie Infrastruktury podpisane zostało porozumienie między GDDKiA i miastem Łódź w sprawie budowy połączenia węzła Aleksandrów Łódzki z ulicą Szczecińską w Łodzi. Umożliwi ono szybki i komfortowy dojazd z drogi ekspresowej S14 do miasta od strony zachodniej.
Textorial Park z nowym najemcą – liderem sektora finansowego w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Textorial Park z nowym najemcą – liderem sektora finansowego w Polsce
Textorial Park, łódzki kampus biurowy, który powstał w jednym z najciekawszych zabytków przemysłowych na świecie, ma nowego najemcę. Firma z sektora finansowego wynajęła przestrzeń o powierzchni 2600 mkw.
Nowe miejsca pracy. W Łodzi powstanie duża fabryka komponentów AGD artykuł
Pokaż artykuł
Nowe miejsca pracy. W Łodzi powstanie duża fabryka komponentów AGD
Kolejna duża inwestycja produkcyjna w Łodzi. Panattoni, najaktywniejszy deweloper nieruchomości przemysłowych na świecie oraz E.G.O. – jeden z wiodących dostawców komponentów dla firm produkujących urządzenia gospodarstwa domowego – celebrują budowę nowego zakładu produkcyjnego w Łodzi. Wartość inwestycji to ponad 100 mln zł. Powstaną nowe miejsca pracy.
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na koniec 2024 r. na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny, kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać w styczniu 2025 na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Rynek nieruchomości w IV kw. 2023 r.: Rekordowe kredyty, rosnące ceny i ograniczona podaż mieszkańartykuł
Pokaż artykuł
Rynek nieruchomości w IV kw. 2023 r.: Rekordowe kredyty, rosnące ceny i ograniczona podaż mieszkań
Ponad 28 mld zł kredytów mieszkaniowych wypłacono w IV kw. 2023 r. To rekordowe wolumeny od dawna nie widziane na rynku. Siłą napędową wzmożonej akcji kredytowej stał się Bezpieczny Kredyt 2%. Jest on też w dużej mierze odpowiedzialny za wzrosty cen mieszkań.
Zrujnowany pałac Szeptyckich w Łaszczowie po rewitalizacji stanie się siedzibą Domu Komedii Aleksandra Fredry [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Zrujnowany pałac Szeptyckich w Łaszczowie po rewitalizacji stanie się siedzibą Domu Komedii Aleksandra Fredry [WIZUALIZACJE]
Kolejny polski, zabytkowy pałac ma szansę zamiast podzielić los wielu innych tego typu obiektów i zostać rozebrany, na "drugie życie". Tym razem chodzi o dawny pałac Szeptyckich w województwie lubelskim, we wschodniej części Polski.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
REKLAMA